fredag 14 mars 2014

Idag fick jag leverera!

Idag är jag rejält trött! 

Blev väckt inatt vid kl 02 av att William kräktes i sin säng. Det var bara ställa honom i duschen, bädda ner honom hos mannen, sanera duschen, städa & sanera i sängen och köra igång maskinen. Efter det var det svårt att somna...

Vem vaknade sen efter 6 och var hur pigg som helst?! Jo William! Och han har ätit frukost utan problem. 

Mannen kom hem straxt före 9 igår förmiddag och började kräkas. Han kräktes fram till eftermiddagen, sen har han sovit. Han lämnade precis frukostbordet och mår mycket bättre. 

Lucas har ju klagat lite över magont i några dagar. Igår skippade han dessutom lunchen för han inte hade någon matlust. Han mår bättre idag han med!

William & Mats som har kräkts har inte haft någon diarré som jag. Hoppas att de slipper! De verkar båda ha fått en mild variant av min magsjuka. Tack och lov för det! Lucas har kanske fått en extra mild variant?!

Idag har jag i alla fall levererat! En korv! Provade att ta 3 doser Lunelax igår för att normalisera och det har fungerat! Så nu börjar vi sakta men säkert hitta tillbaka till en friskare vardag! 

Önskar Er alla en fin fredag! 
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar