torsdag 6 mars 2014

Jobb emellan vab

Efter två dagar hemma med William som fått influensan, var jag idag åter på jobbet. Min korta dag, så jag slutade redan efter lunch, men så hade vi även kvällsmöte. En dag med givande möten. Hann med både medarbetarsamtal och lönesamtal med chefen, och ett normkritiskt nätverk med delar av kollegiet.  

På hemmafronten har maken hållt ställningarna idag. William är bättre! Han är nästintill feberfri till skillnad mot häromkvällen då han hade 40,5 i temp. Däremot har även Lucas insjuknat och har nu hög feber.. :( Nu ligger de båda nerbäddade i vår dubbelsäng. Inatt får jag ro om dem, så får maken som ska jobba imorgon ta en av gossarnas säng.

Så imorgon blir det vab igen.. :( 

Fick hem två böcker idag som jag beställt på bok-rean. Bl.a Olga Rönnbergs bok om träning för mammor; tänkte få lite bra tips (!), och så även en bok om drakar. Den tänkte jag använda mig av till ett projekt på jobbet. Den kostade 45:-, men jag blev glatt överraskad! Det är pop-up effekter på varje sida och välgjord med fakta och saga! Sönerna älskar den redan! 

Sitter nu i soffan och känner av en härlig träningsvärk! I skulderbladen och axlar känns det en aning, men mest i rumpa och lår! Ska försöka få till fler träningsmöjligheter nu i helgen! 

Hoppas ni får vara friska och får njuta av vårsolen! Ta hand om varandra! 
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar