söndag 16 mars 2014

Avslutar helgen...

...framför brasan i gillestugan.
Lite kvällsmat framför barn-tv. 
Ja jag och maken åt ivf. William drack lite och Lucas åt några smulor, men drack mest... :(

Helgen har varit sådär. Både mannen och William fortsatte sin magsjuka med diarré. Mannen mår bra. William äter knappt. Han hade diarré igår, idag har han inte kunnat leverera. 

Lucas satt på toan tidigt imorse och nu var det hans tur!? Inga kräkningar, men rejält lös i magen. Jaha, lär inte bli rik den här månaden heller.. :( 

Blir att vara hemma imorgon och vabba för säkerhets skull. Vill absolut inte bjuda någon på denna bacill. Jag hoppas att vi ska kunna gå på tisdag, då har vi lite sovmorgon så då klarar vi 48h regeln, om inget annat händer vill säga... 

Jag längtar till jobbet! Till mina fina kollegor och barn. Vill fortsätta med vårt projekt! Känns inte alls kul att behöva "ställa till" det med att vara sjuk och vabba. Men barnen går ju först ändå! ❤️ Men det tar ändå inte bort det dåliga samvetet som gnager. :(

Idag har vi spenderat timmar i soffan framför Blocket och letat husvagn. Vi söker en barnkammarvagn, inte alltför stor och för en rimlig summa pengar. Dessutom får den inte vara alltför gammal. Tror ni vi hittade någon? Nej, vi måste i så fall vinna på lotto först! 

Barnen vill ha alla! Speciellt de stora lyxiga och dyra vagnarna... ;-) Vi fortsätter drömma...

Nehej. Nu har jag fått gnälla av mig lite! Nu tillbaka till Nalle Puh-filmen..

Ha en fin söndagkväll! 
K❤️R❤️A❤️M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar