måndag 3 mars 2014

Ny vecka & nya möjligheter...

Nu måste jag komma på banan igen! Har haft huvudvärk 6 dagar i sträck, vilket gjort att jag inte kunnat träna. Istället har jag tyckt synd om mig själv och unnat mig både snacks och godis... 

Nu, ta i trä, känns det bättre. Tror att det är skuldror och axlar som gett mig spänningshuvudvärk. Ipren & Alvedon har inte hjälpt, men däremot Naproxen. Så nu hoppas jag den har flytt sin kos! 

Ikväll tog jag mig i alla fall till gymmet. Började med Olgas intervaller i 15 graders lutning på löpbandet. Det som kändes tungt på löpbandet var armar och axlar, så jag tänkte att jag kanske skulle strunta i styrkeprogrammet, men det släppte lite så då provade jag. Och till min förvåning så fick jag öka på vikter på i stort sett alla övningar, så det var ju skönt! 
Körde igenom den nya nivån i "mamma-mage"-appen, för de stabiliserande magmusklerna och så var jag extra noga med stretchen idag. Vill inte ha någon mer huvudvärk och dessutom ska jag till Naprapaten imorgon! 

Nu ska jag ta en kopp te i soffan och varva ner framför "Det Okända" på tv.

Önskar er alla en bra vecka! 
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar