onsdag 17 november 2010

Ännu en härlig dag!

Jag är så glad att jag har mina prinsar!!
Idag, när vi var hemkomna från BVC, så sov William, tagen efter dubbla sprutor.
Då passade Lucas och jag på att ha lite egen tid.
Lucas ville vi skulle baka lite (igen).
Det blev chokladbollar!

Efter baket så hade vi lite sång-samling för då hade lillebror vaknat!
Här sjunger Lucas Vi sätter oss i ringen...
och då måste man självfallet ta varandras händer! 

Denna gång ville lillebror hålla med båda händerna om storebrors hand!
William blir så lycklig när Lucas sjunger för honom!
Hans favorit är Imse Vimse Spindel och då använder han sina händer för fullt...
Imorgon är William 3 månader!
Idag vägde han 6230 gram och var 62 cm lång. 
Han börjar bli stora killen!!
Och om lillebror börjar bli stor, då ska vi inte tala om storebror!
Just nu dukar han till middagen... 
Mina älsklingar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar