onsdag 10 november 2010

Varför inte blogga...

Jag tänkte tanken återigen idag. Varför inte blogga? Istället för att "blogga" allt på facebook, kan jag ju dela med mig av mina tankar och mina underbara barn här. Vi har ju släkt lite varstans i denna värld, så varför inte...

Så nu är jag här!

Idag har vi varit hemma, eftersom Lucas ff är sjuk. Han har ingen feber, men en jobbig hosta som kommer med hans förskylningsastma. Han blir lite speedad av ventolinet som han får, och att vara hemma i 4 dagar med mamma och lillebror är ju inte så roligt... =(
Så vi började baka lite muffins. Vi hittade ett recept ur Leilas A piece of cake;

Blåbärsmuffins med crumble.

 


 Så det ska vi smaka på nu för min man, barnens pappa, har precis klivit in genom dörren... Så tjing så länge...

1 kommentar:

  1. Det är kul att blogga. OM inte annat skönt att få lätta på hjärtat från sig själv till sig själv.

    SvaraRadera