söndag 14 november 2010

Ser du bubblorna, morfar?

Min pappa lämnade oss alldeles för tidigt!
Han gick bort den 16 juli 2003 i cancer.
Det finns dagar då jag känner hans närvaro och då saknaden är extra stor.
Idag är just en sådan dag...

Det som också känns tungt är att min pappa inte fick chansen att bli morfar och lära känna mina barn.
Han fick ju uppleva känslan att bli farfar och var delaktig i mina två brorsöners liv,
men han fick tyvärr aldrig glädjen att träffa min man och mina barn.
Samtidigt vet jag att han finns med mig.
Han är stolt över vad jag åstadkommit med mitt liv.
Men saknaden finns där och den kommer alltid finnas där...
Du fattas oss!
Älskar Dig!

Dagen till ära gick min äldsta son och jag ut på tomten för att blåsa såpbubblor till morfar i himlen.







Ser du bubblorna, morfar?
Ser du när jag blåser?
Nu kom det många!
Jag tror du blir glad nu!
Hejdå, morfar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar