tisdag 16 november 2010

Ett Shoppingäventyr...

Idag har vi varit på äventyr uppe vid Kungens Kurva.
Med mina barn och deras faster, besökte vi IKEA.
Fika och presentköp mm.
Det brukar ju vara så att man hittar mer saker än vad man tänkt sig och visst blev det så,
men inte av dyrare slag tack & lov. =)

Efter att ha köat sig ut från IKEA, var hungern ett faktum och Lucas ville att vi skulle äta på Mc D,
och efter att ha skött sig galant på IKEA, kan man väl inte säga nej till det...
Så Mc D blev det..

När vi ändå var på Mc D, passade vi på att besöka Lindex i samma hus.
Där hittade faktiskt jag kläder till mig som jag kan ha på minsta sonens dop om några veckor...
Väl ut på parkeringen, så ville William ha mat...
Lucas satte sig fram med sin "mat-låda" från Mc D och William ammades i förarstolen...
Var nog en härlig syn för flera förbipasserande!


Det var två trötta barn som båda tog en varsin power-nap i bilen hem,
men jag tror ändå att det blir en tidig kväll.
Det passar bra då jag ska iväg på scrapping...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar