onsdag 15 december 2010

Nu går det fort...

Igår vände sig William från mage till rygg! och idag vände han sig från rygg till mage... Full fart i utvecklingen! Han blir riktigt förbannad när han ligger på mage och försöker ta sig framåt och överkroppen inte hänger med. Han "står" upp med rumpan och benen sparkar, men armarna hänger inte med än. Hans storebror kröp militärkryp när han var fem månader och snabbt gick det, så vi får väl se när lillebror tar sig framåt. Han kan rulla runt och flytter sig lite bakåt och snurrar på sig lite. Snart blir han 4 månader min lille prins... <3

Här ligger William på sin lekmatta och leker med en prasselbok...
Under tiden jag ägnade mig åt min minsting, hittade min stora prins mina benvärmare och satte på sig så fint! Han tyckte det var jättekul att springa runt med dem...


Mina älskade barn! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar