söndag 26 januari 2014

Ännu en vecka...

Veckan har varit bra! 

Träning på gymmet i måndags.
Medeljympa i tisdags.
Cirkelfys i onsdags.
Magträning hemma i torsdags.
Fredagsmys på fredagen, såklart! 
Jympa bas i lördagsmorse.

Dessutom har jag jobbat över 5h den här veckan. Lite för min kollega varit sjuk, men så är jag med i ett nätverk om lek- & samspel och vi träffades i torsdags eftermiddag (då jag vanligtvis slutar efter lunch). Mycket inspiration! 

Lucas började dessutom på fotboll igår. Något han verkligen sett fram emot! 

Åh så har vi köpt ny bil också! Eller bättre begagnad! Hämtar den på fredag! En BMW 523 Touring årsmodell 2010. Ett uppköp från våran -04:a, till makens stora glädje! 

Jag har varit (och är fortfarande) jättetrött! Barnens nattliga promenader för att ligga & trängas med sina föräldrar och sparka dem i ryggen, har satt sina spår. Så idag blir det en soft dag och ladda inför en nu vecka.. Hoppas det inte blir någon övertid denna vecka och att kollegiet får vara friska! 

Önskar er alla en mysig söndag! Jag ska ladda batterierna tillsammans med familjen! 

Bjuder på en härlig bild från gårdagens middagsförberedelser:


K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar