måndag 6 januari 2014

Hur kunde jag låta det hända?

Ja nu är jag på gång igen efter julens lata dagar och frosserier! Jag vet att jag lagt på mig under december, men visste inte hur mycket. Kan säga att det är lätt att "äta upp sig" och det går fortare än vad man tror. Jag lade på mig 5 kg. Min fundering och anklagande fråga till mig själv är: hur F...n kunde jag låta det hända? 

Jag har ursäktat mig själv med att ja ja man måste ta en paus ibland. Men hur lyckades jag hålla vikten hela sommaren, men inte nu? Nej det är mitt fokus som saknats. Men nu är det tillbaka och jag sitter iförd löparkläder. Ska äta en sen frukost först och få ner den innan jag ger mig ut på PW/löptur. Nu ska kilona bort! 

Året har i vilket fall börjat bra! I torsdags stod jag på crosstrainern, i fredags styrka på gymmet, i lördags familjepromenad (vilodag), i söndags en timme Spinning Intervall/Pyramid och idag en motionsrunda! Fullt fokus framåt! 

Önskar er ett träningsfullt och lyckligt år! 
K❤️R❤️A❤️M

2 kommentarer:

  1. Går så förbannat fort att lägga på sig men tar sååå lång tid att bli av med det. Men du är verkligen inte ensam om att ha ätit och tränat för lite i jul. Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inge kul att det går fort uppåt men i snigelfart nedåt... Men skam den som ger sig! Nu kör vi inför beach 2014! kram Pernilla

      Radera