fredag 3 januari 2014

Fredagens träning och mys..

Idag hade jag bestämt att åka till gymmet direkt efter jobbet. Då är det ju inte lika lätt att inte göra det... ;-)

Det blev ett styrkepass på en timme. Tog det ganska lugnt, då jag inte kört på ett tag. Men armarna skakade ändå! 

Hemma blev det middag med tomatsoppa och sallad och så lyxade jag till det med några skivor halloumi! Mums! 

Nu väntar lite fredagsmys! Hade tänkt köpa grönsaker och dipp, men orken tog slut så barnen får sitt och så får jag festa på Loka och lite popcorn! 

Hoppas på bättre väder imorgon, så vi kan motionera utomhus. Kanske hela familjen!?! 

Fick ju förresten ett presentkort av maken i julklapp! För det köpte jag ett skidset med mössa, vantar och strumpor! Här är jackan och mössan; 
Önskar er alla en mysig fredag och trevlig helg! 

K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar