måndag 13 januari 2014

Spinning intervall, me like!

Förra veckan provade jag Spinning Intervall pyramid, vilket jag tyckte var superkul. Då var det många långa intervaller (både 3 minuters och 4 minuters) blandat med korta (1- & 2 minuters). 

Idag har jag provat Spinning Intervall Korta. Det började med 6 st 2-minuters, med 1 min återhämtning mellan varje. Sen var det 6 st 1-minuters och slutligen 6 st 30 sekunders intervaller. Riktigt skoj även detta och svettigt! 
Jag känner att jag saknat spinningen, men man vill ju hinna med alla olika pass och tiden räcker inte alltid till, tyvärr... 

Kanske ska skola om mig till PT och instruktör, då får jag ju träna varje dag! ;-) I ett annat liv kanske... 

Veckan har börjat bra! Vi har ett härligt snötäckt vinterlandskap ute och kallt! Underbart för alla barn och för mig i mitt yrke! 
Dessutom bjuder veckan på många roliga träningstillfällen och en vardag med mysiga kollegor! 

Ha en härlig vecka! 
Kom ihåg att varje litet steg räknas och tar dig framåt! 👍
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar