måndag 27 januari 2014

Ny vecka...

...började inte perfekt! 
Sov dåligt även inatt. Har varit trött hela helgen. Kände av halsen när jag vaknade.

Det var en OK dag på jobbet. Min kollega och jag saknade vår tredje kollega som fått något envist virus, men dagen fixade vi ändå. Jag blev kvar lite extra. 

Fixade middag med intentionen att besöka gymmet efter, men planerade om då halsen inte känns riktigt bra! :( Kanske ska följa mitt eget tips och lyssna på kroppen?!! Jag tappade upp ett varmt bad och la mig en stund samtidigt som jag lyssnade på en ljudbok.
Ska ta hand om mig själv och skicka mig i säng tidigt ikväll. Vill inte ha något virus eller annat skit nu! 

Hoppas ni mår bra och ser till att ta hand om er och lyssna på era kroppar! 
Kram & Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar