söndag 5 januari 2014

Tidiga kvällar..

Både fredag & lördag har jag legat till sängs redan vid 21.30-22. Har varit så trött! Kändes som det var något på gång!?

Igår blev det en liten promenad med familjen. Först och spela på lotto, sen till lekparken och förbi svärföräldrarna på en fika innan vi vände hemåt! 
Gårdagens middag fixade jag med längtan till sommar & sol! Det blev kycklingspett, klyftpotatis, hemmagjord tzatziki och grekisk sallad! Mums! Mannen korkade upp en flaska vin och skulle bjuda mig, men jag tackade nej och höll mig till vatten! 👍

Kände mig piggare imorse, så jag åkte och körde spinning i en timme. Elin som ledde passet ska licensieras imorgon och ville ha ett genrep. Det var ett Intervall/Pyramid som definitivt gav mersmak! 

Resten av dagen ska vikas åt lite filmmys med familjen! 

Önskar Er alla en härlig Trettondagsafton! 
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar