onsdag 29 januari 2014

Idag tog jag igen det!

Igår var jag på gymmet för att köra lite styrka och ev köra intervaller på löpbandet. Men jag var inte på topp. Det var många som tränade samtidigt och att stå och vänta på sin tur, var inget jag hade lust med. Jag körde armar, bröst och axlar med fria vikter och så körde jag även bulgariska utfall med vikter. Det blev inga intervaller, för på löpbanden var det upptaget hela tiden... :( Jag körde i varje fall magövningarna från MammaMage-Appen

Dessutom har jag sovit dåligt senaste dygnen trots att jag varit trött. :(

Så idag var det äntligen dags för Cirkelfys igen! Passet som jag värdar på. En träning som är helt i min smak! Så eftersom det är två pass efter varandra, passade jag på att köra båda! Och envis är jag och när det handlar om gruppträning, så ger jag allt! 

Så nu sitter jag och varvar ner i soffan. Kroppen känns härligt slut, så nu hoppas jag innerligt att jag får sova riktigt gott inatt! 

Sov gott ni med! 
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar