måndag 20 januari 2014

Ny träning på gymmet..

Idag körde jag mitt vanliga styrkepass på gymmet. Hoppade över ben då jag tänkte prova en ny träning på löpbandet. 

Jag hittade detta tips på cardio-träning på Facebook. Olga Rönnberg, www.mammafitness.se, är det som ligger bakom! 


I början var det inte så jobbigt, men när jag kom upp på 15 graders lutning började svetten droppa. Sen när jag skulle upp på 10 i hastighet var det väldigt jobbigt och det kändes inte helt bra, så jag lade faktiskt in en till topp på 10, som gick bättre, så jag körde längre än 25 min. 

Jag trodde inte detta skulle vara så jobbigt men jag var sjöblöt efteråt. Ungefär som efter en mil ute. Det är jobbigt med ständig uppförsbacke! 

Denna kommer jag definitivt köra igen! Prova ni med! 

Ha en skön vecka!
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar