onsdag 31 januari 2018

Dags igen

I måndags hade jag premiär på Hot Yang (se måndagens inlägg). Det passet var 60 min.
Idag fick jag en återbudsplats på Hot Yang 75 min. 

Oj det var jobbigt! 🧘🏼‍♀️ Det kändes mycket varmare idag! Luftfuktigheten vid passets start var runt 30-40% och när vi slutade låg den på 74% i en 35 gradig värme... Passet var idag 15 min längre, men det var samma 26 poser, bara att istället för att köra dem en gång, så körde vi flera dubbelt. 



När vi skulle köra nr 6, gick det sådär... 😱
Jag tänkte imorse att det var dags att ta lite fotkräm på fötterna för de är så torra och nariga. Det var dumt! Mycket dumt! Eftersom man svettas (droppsvettas) 💦konstant under passet från alla delar av kroppen så blir man hal, lägg där till lite fotsalva, så förstår ni att greppet kring foten inte gick att hålla. Så skit i fina fötter, så yogar du lättare... 🤪🤣💦

Jag är inte vig & smidig, men jobbar utifrån min kropp och mina förutsättningar varje gång. Och vet ni vad?! Jag utvecklas! 👌🏽

I måndags sov jag som en gud efter passet och det tänker jag göra nu också! 😴😇

Ta hand om er! Glöm inte återhämtning! 🧐

K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar