lördag 13 januari 2018

Härligt svettigt

Idag var det första gången för mig att prova Varm Vinyasa! (Mycket första gången nu för tiden 🤪)

Det var 31 grader i salen när jag kom och varmare blev det. Vinyasa är uppbyggt kring att man gör många poser i ett flöde, serier. Återigen kände jag mig smidig som ett kylskåp och ibland var magen i vägen. Men som alla instruktörer har sagt, släpp prestationerna, utgå från dig själv och din kropp. Jag tyckte ändå jag var med bra, kom inte ner lika djupt i poserna som en del, men jag kom så långt min kropp ville just idag. Samtidigt klarar jag mer idag än förra veckan! 

Passet var 75 minuter och efter ca 30 min var det som om någon satte igång en dusch. Det bara rann om mig och då blev det även lite svårare med fäste på mattan. Efter avslutat pass var jag sjöblöt! Kan konstatera att det var det blötaste yoga-passet hitintills. 



Skön start på helgen! Nu ska jag fylla på med massor av vatten och lite kokta ägg. 

Glöm inte andas! ❤️ Ta hand om er därute! 

K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar