söndag 28 januari 2018

Skön söndag

En söndag med regn & rusk utanför fönstret! Desto roligare att kolla på vinterstudion och svenska framgångar i både slalom och storslalom! ❄️👏🏼

Allt eftersom dagen gick kände jag av mer och mer av träningsvärk efter gårdagens styrkepass! Det var förväntat eftersom jag verkligen köttade på och utmanade mig själv igår. 

Vad passade då bättre denna söndagseftermiddag än ett Varm Yinyoga 75 minuterspass!?! 
Ida, som ledde passet, guidade oss genom positioner där man stannar i samma ställning i 5min. Hon körde mycket som kändes i ländryggen, rumpan och låren. Det kändes! Men det är samtidigt en skön känsla att ”stretcha” ut träningsvärken, fast det gör lite ont! 



Här visas några exempel på Yinyoga och några av dessa körde vi ikväll. Tänk dig också att stanna i varje position i 5 min! Det är tuffare än vad man tror...

Nu ska jag ta en varm skön dusch och landa i tv-soffan och ladda inför jobbvecka!! 

Njut av kvällen! 🙏🏼❤️
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar