torsdag 11 januari 2018

Premiär för Kundalini

Idag var det dags att prova Varm kundalini. Som ett barn var jag lite pirrig och nervös, då jag aldrig provat och inte vet vad det är.. 😱🤪

Det var en upplevelse. Jag fick lära mig en ny sorts andning, eldandning, vilket kickstartade kroppen. Det var mycket fokus på andning. Vi började och avslutade passet med lite mantra och meditation. 

När man besöker ett sånt här pass för första gången är det nog bra att gå själv. Hade jag gått med en kompis och man står inför nyheter som eldandning och mantran så kan man nog lätt tappa fokus och tycka situationen är löjlig. Nu höll jag fokus genom hela passet och kroppen känns skönt avslappnad. 



Hade någon stått utanför passet och hört alla in- & utandningar hade de undrat vad vi höll på med... 🤣
Jag kan mycket väl tänka mig att gå på fler kundalinipass. 

Ha en fin afton, snart är det helg!! ❤️

K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar