onsdag 10 januari 2018

Kvällens träning

I lördags när jag provade på Hotyoga i Trosa, frågade jag instruktören Dinah om jag även fick gå på onsdagens (läs:idag) intropass, då det fanns plats kvar. Det var ok. I söndags mailade hon då det fanns flera på kö på passet och självklart lämnade jag min plats till förfogande och bokade istället in ett kundalinyoga-pass imorgon.

Men så idag när jag nyligen kommit hem och middagen snart var klar fick jag ett sms från Dinah om att hon fått flera återbud, så om jag ville var jag välkommen. Det ville jag och så SKÖNT det är nu efter 1,5h vinyasa/hot yang/yin yoga. Dessutom, om ni kommer ihåg mitt inlägg från sist där jag beskrev mig som smidig som ett kylskåp, så lyckades kylskåpet ikväll utföra vissa poser som jag inte lyckades så bra med sist! 🤪💪🏼👌🏽

Så ni som är sugna på att prova och se att yoga inte bara är stillasittande så finns det fortfarande ett gratis intropass att prova!! (Se nedan)



Ta hand om dig, din kropp och din knopp! ❤️

K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar