mÄndag 15 januari 2018

Nu kör vi! đŸ’ȘđŸŒ

Min kropp Ă€r mitt tempel, brukar man ju sĂ€ga. Men nu vill jag inte bygga ut mer. Just nu Ă€r min kropp i vĂ€gen och jag trivs inte alls! 

Jag började Ă„ret med att bryta mönster, Ă€ter hĂ€lsosammare och trĂ€nar kontinuerligt. Nu ska jag ge kroppen en rivstart för att kicka igĂ„ng förbrĂ€nningen. 

Idag har jag vĂ€gt mig och tagit alla mĂ„tt! Idag kör jag dessutom igĂ„ng med en lĂ„gkaloridiet i nĂ„gra veckor, för att sedan gĂ„ över i en lĂ„gkolhydratkost. Jag Ă€r sĂ„ taggad att lĂ„ta min kropp fĂ„ komma i form och vara till min hjĂ€lp istĂ€llet för att stjĂ€lpa! 

Ett sista foto utan filter:


Bye Bye till denna hydda, nu ska det trĂ€nas, förbrĂ€nnas och kropp & knopp ska samarbeta! 

K❤️R❤️A❤️M

3 kommentarer:

  1. Britt-Marie Skoog15 januari 2018 kl. 11:26

    Samma hÀr fast jag kör ViktvÀktarna och drar igÄng nu med min trÀning igen efter helgerna ��
    Lycka till!/ BM

    SvaraRadera
  2. Tack B-M! Lycka till du med! 2018 Àr vÄrat Är!! Kram

    SvaraRadera
  3. Den hÀr kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera