tisdag 16 januari 2018

Reflektion efter yogan

Ikväll har jag varit på Ytterliggare ett yinyogapass. Idag med bästa Sara som instruktör.

Yinyoga är ju ett pass där man ligger i olika poser lite längre och andas igenom posen så du blir mer och mer avslappnad i ställningen. Musklerna stretchas och slappnar av (förhoppningsvis).

Jag har inte kört yoga direkt innan detta år och jag känner att för varje gång jag kör kommer jag djupare i posen/stretchen. Jag utvecklas? Eller lär jag mig slappna av mer och mer för varje gång? Jag lär mig ju djupandas igenom övningarna och blir nog också tryggare i att prova, inte lika rädd att misslyckas som på första passet. Jag lär och utvecklas att lyssna på min kropp och hur jag kan utmana mig. 

Ja, det sammanfattar mina tankar och egna reflektioner efter kvällens Yinyoga. 

Önskar er en skön sömn och återhämtning!

❤️  NAMASTE ❤️

K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar