lördag 27 januari 2018

En härlig start på lördagen

Till frukost gjorde jag en god smoothie! 



Den är nyttig och jag står mig på den ett bra tag! Jag begav mig till gymmet, där jag inte tränat på ett par månader. Nu var det äntligen dags!! Styrketräning var på schemat!! 🏋🏼‍♀️

Jag utmanade mig själv under hela passet! Det blev explosivt och tungt och där med också mycket svettigt! Det var inte många på gymmet och på nedre plan vid skivstängerna & de fria vikterna var det bara en motionär till. Skönt att slippa köer och köra intensivt!



Jag hade bestämt med familjen att träffas inne i simhallen efter min träning och det skakade verkligen i varenda muskel när jag bytte om till badkläderna! 

Efter lite lek med grabbarna så simmade jag några längder. Lucas kom efter en stund och simmade så han tog Simborgarmärket!! Nu får han även gå till badhuset själv! ✨👌🏽



Nu väntas experiment med William. Det ska tydligen bli en vulkan?!! 

Ha en skön lördag!! ❤️
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar