söndag 21 januari 2018

Ofrivillig vila

Igår kändes det lite konstigt i vänster sida i ryggen. Från midjan till skulderbladet och även på vänster sida utåt. 

Idag när jag vaknade var det lugnt, så länge jag låg stilla. Men nu är det ännu värre. Jag har smörjt med Voltaren och tagit en Inprensa, tagit på mig Back-on-track-ryggskyddet. Men det värker konstant och jag hittar ingen skön sitt- el liggställning. 

Vet inte vad jag kan ha gjort i fredags? Var det när jag drog grabbarna hem från backen i deras snowracer? Eller var det när Lucas och jag ”lekte” i fredagskväll och gjorde armhävningar, masken, situps mm? 

Det verkar vara en rejäl sträckning, så nu hoppas jag det går över fort. Vill inte ha ont och bli hindrad av ryggen i min hälsoresa... 😱😩

Det blir inga längdskidor idag, inte heller nån Yoga, men kanske en promenad när värktabletten gjort sitt.

Önskar er alla en skön och smärtfri söndag! 
Ut och njut av vintern.

Denna utsikt njuter jag av:


K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar