måndag 30 september 2013

Äntligen lite träning...

Idag tog jag mig till gymmet, trots en ömmande handled och med hjälp av lite pepp-talk från maken min! ❤️
Det blev en timmes spinning och sen toppade jag med lite mage! Plankan 3x1min och Bicycle crunches x100! ;-) 
Spinningen funkade bra trots handleden. Använder mig av handledsskyddet under dagen och det verkar behövas! Har fått en tid till läkaren på onsdag förmiddag. Jag är ju tvungen att gå via min vårdcentral och så får de remittera mig till röntgen om de tycker så... Vet inte vad man kan säga om dagens sjukvård, men tid tar det.. :(
Nu har jag smort in handen med Voltaren så vi hoppas slippa smärtan inatt...
Jag är i vilket fall nöjd över dagens träning och att jag kom iväg trots allt! 
Nu ska jag softa en stund innan jag kryper ner.. 
Ha en fin kväll!
K❤️R❤️A❤️M

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt utan "bara" en stukning så du snabbt blir bra igen. Kramar Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Jag hoppas det, men den molande värken säger något annat... Båtbenet?! Kram

      Radera