måndag 2 september 2013

Svettigt värre..

Kvällens pass på gymmet blev lite längre & mycket svettigare... 
Jag körde igenom mitt vanliga styrkeprogram! Körde någon extra övning på biceps och lite extra på mage! Gjorde bicycle crunch 2x100 st. Gjorde som vanligt Plankan 3x1min och sidplankan 3x30s, men jag kände mig inte nöjd där så jag körde en ytterligare planka på 1,5min. Klarade den utan problem! Men svetten var jag tvungen att torka bort från mattan flera gånger! 
Efter hela styrkeprogrammet ställde jag mig på crosstrainern och körde Intervall-programmet i 25 minuter! Det var jobbigt! Svetten praktiskt taget sprutade om mig! Men skönt var det! Här nedan ser du en svettig version av mig vid stretchen! 
 
Jag har mens och en inte så rolig mensvärk både i mage och rygg, men träning kan göra under! Igår promenerade jag bort den och idag tränade jag bort den på gymmet! Mycket bättre än att knapra piller! ;-) 
Nu kopplar jag av en stund i soffan innan jag ska avnjuta min skönhetssömn! 
God natt därute var ni än är!
K❤R❤A❤M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar