lördag 21 september 2013

ToppLoppet avklarat!

Nu sitter jag i bilen hem! Fick en fantastisk överraskning då min familj kom och hejade på mig i Haga-parken!
Sov riktigt dåligt inatt men var ändå väldigt taggad för loppet på 10 km! Underbart soligt väder bjöd Stockholm på!
Starten kom och jag lade mig i ett behagligt tempo och det kändes bra! Vid 2,5 km föll jag i gruset, skrapade upp vänster knä & båda händerna och kom helt av mig. Byxorna gick dessutom sönder.. :( Försökte komma in i mitt "flow" igen! Knät och handen ömmade, men skam den som ger sig!
 
Jag tog mig i mål! Tiden blev 1h 2 min 16 sek, så jag är nöjd!
 
Banan var svår, mycket terräng och backar. Bitvis smala partier, rullgrus, blött gräs och asfalt! 
Min fina publik!
Detta pris fick jag av min Lucas!
Det är jag & han i lekparken! ❤
Hemma väntar duschen, en god middag och ett glas vin! Kommer somna gott! 
K❤R❤A❤M till er alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar