torsdag 12 september 2013

Detta är jag stolt över!

Vet ni vad!? 
Jag nådde inte delmålet, men jag är väldigt stolt över vissa saker på vägen...
Bland annat en sak som att flera i min omgivning tyckte att jag skulle sluta äta och köra Nutrilett sista veckan för att få Diadora-skorna.
Jag vägrade!
Trots att jag innerligt gärna ville ha skorna, så vägrade jag!
Varför?
Jo för jag är inte ute efter kortsiktiga lösningar.
Jag tänker långsiktigt och vet att det inte finns några genvägar!
Den inställningen är jag väldigt stolt över!
För jag har varit där att jag valt den kortsiktiga lösningen tidigare i livet.
Jag har kört Nutrilett-diet, men sen gick jag som många andra upp igen!
Vad är vinsten av ett par skor, när man har vunnit ett hälsosamt liv? 
Endast en dryg vecka återstår av I feel Great-programmet och sen ska vi stå på egna ben!
Det är då det är viktigt att ta lärdom av denna tid och fortsätta i samma anda!
Jag vill gå ner lite till! Jag vill behålla formen! Jag tänker fortsätta med rätt kost och varierad träning! Jag vill leva!
En blick tillbaka till en vinterdag i slutet av februari när jag med fast beslutsamhet började vända mitt liv!
Nu -17,3 kg och med mer energi och ork än på väldigt länge.
Jag får gå tillbaka till 2005; det var då jag hade samma vikt som idag.
Nu är jag tillbaka!
I feel great!
 
2005:
22/2-2013:
Augusti 2013:
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar