torsdag 19 september 2013

Nu ska det packas...

...inför sista helgen med I Feel Great-teamet....
Imorgon bär det av mot huvudstaden för att möta upp alla deltagare.
Vi ska spendera fredagen på Bosön och åter göra Profilen,
för att se vad vi har förbättrat.
Vi ska även få ta "efter"-foton.
Roligast blir det nog att träffa alla igen!
På lördagen ska vi alla genomföra Topp-loppet i Hagaparken! 
En del springer eller går 5 km och en del springer 10 km.
Jag har valt att springa 10 km! 
Jag har aldrig sprungit ett så långt lopp.
Löpning har inte varit på tapeten förrut, 
är ju mer van att springa efter en boll!!
Kl 13 går starten, så jag hoppas vi har vädergudarna på vår sida!!
Så nu ska jag packa ihop allt som ska med och hoppas jag får ner det i min lilla resväska!
 
 
Ha en fin afton!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar