söndag 22 september 2013

Lite sliten...

Idag är kroppen trött! Lite känning i armar & skuldror efter fystestet i fredags och i benen efter gårdagens mil-lopp! Är lite öm efter min vurpa, vänstra knät är svullet och har vätskat sig under natten. Händerna vätskar sig lite fortfarande och det är inte lätt att inte använda sig av händerna...
Här ser ni min vänstra hand/knä och högra...
Har funderat en del på om jag hade klarat mig under den magiska timman om jag inte hade ramlat?! 
Enligt Runkeeper hade jag tider ner mot 5:37min/km före vurpan och sedan blev det sämre. Här är Topploppets resultat:
Runkeeper mätte inte korrekt heller. Enligt den mätte banan 9,77km och enl kompisens app mätte den 10,2km. Banan var kontrollmätt till 10km och jag tog inga genvägar eller innerspår utan höll mig oftast på mitten av stigen/vägen. 
Lite besviken är jag att jag inte lyckades med dröm-målet, men jag tog mig i mål och gav aldrig upp! 
Nu satsar vi mot nya mål! Denna blogg kommer inom kort stängas ner, men vill ni följa min resa efter programmets slut, så kommer jag fortsätta blogga i min gamla blogg. Ni får länken inom kort! 
Nu ska jag mysa med mina grabbar i ett nystädat hus!
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar