fredag 6 september 2013

Underkläder och vackra fransar...

Nu har jag köpt nya underkläder inför nästa veckas fotografering. Nej jag ska inte fotograferas i underkläderna! Jag fick mail att jag ska ha med mig bh och trosor i färgen beige el nude (resten av kläderna fixar dem), men så har jag mest svart hemma. Jag har inte velat köpa så mycket under resans gång...
Dessa fick i varje fall hänga med hem:
Idag provade jag dessutom Oriflames nya mascara: Master Curl Mascara. Jag har haft den på sedan imorse och den sitter fortfarande bra! Tog ett foto nu ikväll och för att vara första provdagen, då jag kanske inte lärt mig tekniken med den nya borsten än, så tycker jag den ger mersmak! Den ska ge böjda och långa fransar.
Finns nu att beställa till lanseringspris för bara 79kr, så du är välkommen att höra av dig till mig eller en konsulent nära dej! 
Hoppas ni njuter av fredagskvällen! 
K❤R❤A❤M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar