onsdag 25 september 2013

Oväntat...

Ikväll har jag varit värd på Mickes Medelstyrkapass, Friskis & Svettis! 
Ett bra pass med både fart och styrka! Fick avstå lite armhävningar mot slutet då det ömmade fint i både händer och knän, efter helgens vurpa. Det verkar även som höger hand fått sig en lättare stukning då jag tog emot mig med den när jag ramlade i rullgruset! :( Jag får helt enkelt ta det lite lugnt och känna efter vad jag klarar av! 
Efter passet fick jag en oväntad kommentar! Det kom fram en av våra stam-motionärer och sa: Jag vet inte vad du gjort, men du har verkligen lyckats! Du strålar! 
Åh vad glad jag blev! Just sådana härliga kommentarer får mig att vilja fortsätta även när det känns motigt! 
Tack för alla fina kommentarer jag fått under resans gång! 
Det får mig också att tänka att jag också vill göra någon så glad, som ni gör mig! Så nu ska jag lyfta det positiva och sprida  det i min omgivning! Bekräfta varandra! Det betyder mer än vad man tror! 👍😜 
Nu tar jag med mig det positiva och satsar på en god natts sömn! 
Var rädd om er! 
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar