lördag 7 september 2013

Grill- & Bastukväll!

Efter en fantastisk sensommardag blev det grillat till middag! Till det en härlig sommarsallad! Inget vin idag - bara vatten! Jag kör All In inför delmål 3... 
Är det sista grillningen i år tro?
Efter middagen väntade en varm bastu! Det var jag som hade bestämt! Tänkte göra av med några extra gram! ;-D Vet inte om det hjälper, men svettigt blev det!
I bastun passade jag dessutom på att skrubba mig med Swedish Spa Exfoliating Scrub (just nu kampanjpris: 99:-). Kroppen blir härligt len och doftar ljuvligt! I duschen innan jag var klar använde jag Swedish Spa Cooling Shower Mousse (just nu: 79:-). Vad passar bättre efter bastu än att kyla ner sig lite?!! Nu sitter jag med en filt i soffan framför Körslaget och brasan är tänd i kamin! 
Känner mig skönt avslappnad efter en aktiv dag och en skön bastu! 
Ha en fin afton! 
K❤R❤A❤M
 
 
 
 
Ps. Du hittar alla produkter ovan på Oriflame.se (där jag också har lånat bilderna). De går att beställa genom mig eller via en konsulent nära dig! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar