lördag 27 april 2013

3 kalas på 2 dagar...

Igår blev min Lucas 5 år!! Stora killen!
igårkväll kom våra bästa vänner och firade med oss! Trevligt, men det blev sent!
Jag tog mig ändå till gymmet efter frukosten idag och körde igenom styrkeprogrammet!
Här kör jag lite rumplyft! ;-)
Vid lunch kom 5 killar till Lucas barnkalas! Full fart i ett par timmar... Sen var det dags att förbereda och fixa mat inför släktkalaset. Nu har alla gått hem och vi sitter hela familjen i soffan. Risken är stor att det blir en tidig kväll! 
3 kalas = 3 tårtor! Jag unnade mig och smakade en liten bit igår och en liten bit idag!
Maten var nyttig! Jag bjöd på sallad, som man fick kombinera ihop själv... Det fanns mathavre med fetaost och soltorkade tomater, pasta, skinka, majs, isbergssallad, gurka, tomater, baguette och olika dressingar.. Alla verkade tycka om det och tog om! 
Ha en skön afton!
Kram & gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar