torsdag 4 april 2013

YES!!!

Varje torsdag ställer jag mig på vågen och hoppas på att jag ska fortsätta vara glad efter det... 
Förra veckan blev jag besviken!
Jag hade inte gått ner,
utan istället gått upp några hekto.. =(
För att kolla om det var sant att inget hänt,
trots min hårda satsning på träning och kost,
tog jag fram måttbandet.
Det visade att det visst hade hänt en hel del,
trots att inte kilona visade det.
(Se söndagens inlägg Mål och Mått)
 
Idag var det dags igen!
Nu är det dessutom 1 vecka sedan vi startade delmål 1;
att fram till den 25/4 gå ner 4 kg
YES!!!
Vågen visade minskning idag!
ETT helt kilo!
Trots påskhelgens alla kalas & påskgodis!
Känns såå bra idag!!
1 kg lättare!!
Nu kör vi så det ryker!
 
Lycka till på din resa!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar