måndag 29 april 2013

Ny vecka nya utmaningar!

En annorlunda vecka med ledig onsdag! Veckan ser lugn ut och det ska inte vara några problem att hinna träna och umgås med familjen! ❤ 
Idag var det Spinn-intervall på schemat! Sarah, min PT har gett mig ett spinn-intervall-program som är pulsbaserat! Jag körde det första gången förra måndagen, men kroppen var inte helt 100 efter influensan, så det var med spänning jag tog cykeln och begav mig mot gymmet! Spänning inför passet och om jag skulle få upp pulsen bättre denna gång...
Det blev ett svettigt pass! Jag höll på en dryg timme och pulsen var där den skulle vara, enligt min egen uträkning, men när jag skulle ligga på 85-90% av maxpuls i 3-5 min kom jag bara upp i som mest 172. Jag körde lite extra intervaller för att få upp pulsen, men det hjälpte inte! Bara inse att jag får enklast upp min puls genom löpning! Jag fick i varje fall ett bra spinningspass med både fettförbränning & konditionsträning!
Nu ska jag koppla av i soffan och följa deltagarna i Biggest Looser, som alla gör en fantastisk viktresa!
Ha en skön måndagskväll!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar