torsdag 18 april 2013

Äntligen går det åt rätt håll...

Sitter i soffan med en mysig filt! Jag har precis lämnat barnen på deras förskola. Första dagen som jag klarade det själv, eller rättare sagt jag var tvungen till det. Igår fick mannen sköta både lämning och hämtning, då ingen ork fanns i min kropp. Det var tillräckligt att förflytta mig själv i hemmet...
 
Men idag känns det något bättre. Äntligen! Nog för att jag fick börja dagen med Ipren för denna envisa huvudvärk och värken i varje lite muskel och led, men ändå hanterbart. Det går i varje fall åt rätt håll!
 
Dessutom så är det ju torsdag idag! Torsdagar är ju min dag då jag har en dejt med min våg... Kändes inte så roligt eftersom jag inte haft möjlighet att träna på hela veckan, men men maten har jag ju skött ändå, så lite minus kanske , eventuellt, om jag har tur...
Jag har tur! Eller tur vet jag inte. Jag har viljan, är väl en bättre beskrivning. Vågen visade -0,6kg sedan förra torsdagen! Trots träningspaus! Där ser man hur stor betydelse maten verkligen har!!
 
Totalt har jag gått ner 8,6 kg sedan 23/2. 
 
Under perioden 28/3 - 25/4 har jag som mål att gå ner 4 kg. Jag har lyckats med 3,4 kg så här långt och det är en vecka kvar, så nu ser jag ljuset i tunneln och känner att jag borde klara av det!!
 
Nu ska jag vila mig frisk så jag åter kan komma i form och satsa för att nå målen! 
Kram till er alla från mig i soffhörnet!
/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar