onsdag 10 april 2013

Sömnens betydelse...

Inatt delade jag och min blivande 5-åring hans säng av olika anledningar... Jag sov uselt! :( 
 
Dagen har varit intensiv med jobb, tandläkarbesök med sönerna, hem och fixa middag, tillbaka på personalkonferens och sen landade jag på gymmet straxt före 8 för att köra mitt styrkepass!
 
Jag började värma upp på cykeln och då började högra knä kännas vid (gammal fotbollskada), så då tänkte jag att jag skulle ta det lite lugnare idag... 
Knät kändes inte av när jag började köra, men hela kroppen kändes trött. Jag körde ändå igenom passet och tog det inte så lugnt & dyblöt blev jag...
 
Jag fyllde på med en tallrik Rågflingegröt när jag kom hem för jag kände mig lite loj! Nu väntar en natt i min egen säng! Hoppas den blir bättre!!
Kram till er alla från Trötter... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar