tisdag 9 april 2013

Nu syns det!! ;-)

Idag var jag tillbaka på jobbet efter en dryg veckas vab och ledighet. Skönt att mina gossar har frisknat till!
 
Det var så roligt att komma till jobbet idag! Både barn, föräldrar & kollegor hälsade mig varmt välkommen tillbaka! Skönt att vara efterlängtad!
 
Dessutom fick jag höra av flera kollegor att nu syns det verkligen! Wow! Vilken skillnad! Du har blivit mycket mindre! ;-)
 
Jag blir mer & mer motiverad att fortsätta resan nu när man ser vilken effekt det har! Bäst av allt är att jag mår så bra! I Feel Great!
 
Väl hemma hade jag fått mera uppmuntran! Ett litet postpaket till mig... Tack snälla söta! Du vet vem du är & det värmde!! ❤
 
Barnen sover och jag kopplar av, nyduschad, efter ett härligt medelpass! Nu är jag snart redo för sängen!
 
Kram till er alla underbara som stöttar och supportar mig!! ❤
//Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar