måndag 1 april 2013

Spinning årgång 2004...

Idag hittade jag en cd-skiva märkt Spinningpass 2004. Det var då jag och min kompis nästan bodde på gymmet. Vi spinnade minst 5 pass i veckan, ibland även dubbelpass. Var det inget pass på schemat lånade vi ibland spinningsalen och körde själva. Det var då jag gjorde denna skiva. 
 
Ikväll var det dags att damma av den... Jag körde på, svetten lät inte vänta på sig och jag improviserade rörelser till alla trallvänliga låtar anno 2004. Måste säga att det blev ett hårt pass och musiken var i bra balans, en blandning mellan tungt, långsamt och snabbt. När sista låten ebbat ut, tittade jag på klockan och hade då spinnat i 75 minuter!!! Skönt! Sen blev det lite stretch på det...
 
Det är skönt att påsken är över med allt godis och alla godsaker som den innebär! Imorgon är det jobb som gäller och nu hoppas vi att våren och solen är här för att stanna!!
 
Kram till er alla!!
//Pernilla
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar