söndag 7 april 2013

Det gäller att passa på...

Idag var Lucas på kalas hos en kompis som fyller 5 år. Jag var med en stund i starten, men sen tyckte Lucas jag kunde gå.

Då passade jag på att gå en lugnare Power-Walk. Ville ju inte komma tillbaka sjöblöt... ;-)

Jag gick en runda på ca 4 km som jag ibland brukar springa. Det blåste kallt som isbjörnar!

Oavsett om jag tog det lugnt så var jag näst intill sjöblöt när jag kom tillbaka. I alla fall på ryggen. Men Lucas var klar, så vi gick hemåt igen.

Väl hemma när vi satt och åt en sen lunch så började det snöa... Aprilväder! 
Då var det extra skönt att redan ha avverkat söndagspromenaden! Känner mig lite frusen. Hoppas det är vädret och inte några baciller som hälsat på.

Barnen och jag har gosat ner oss i soffan, medans mannen sitter och jobbar på "kontoret"..

Ha en skön söndag! Det planerar vi!!
//Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar