lördag 17 augusti 2013

Allt gick emot..

Det blev en löptur på eftermiddagen idag. 
Eftersom det regnade tog jag de gamla skorna, då de nya är lite hala. Oj vad tungt det kändes. Skorna kändes blää, benen tunga, hela kroppen tung och seg. Jag fick tidigt intala mig att det var motion, så jag skulle orka runt. Stegen blev helt tunga, efter några kilometer fick jag dessutom håll. Men jag tog mig runt på detta motionsvarv. Stannade en gång för att knyta skorna, annars sprang jag hela! Nästan 8,5 km. Tiden visade på drygt 54 min, så det var inte så snabbt. 
Väl hemma tittade jag på vilken tid jag fick när jag sprang där sist i början av sommaren, och hade ändå förbättrat mig med 1,5 minuter, så mycket har hänt med min form. Då kändes det asbra med den tiden, nu kändes det bara blää.. 
Men efter dusch och make-up är jag nu fit fot fight på kvällens kräftskiva! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar