fredag 2 augusti 2013

Ensam på gymmet sista stängningstimman...

Det blev en sen vända till gymmet, men den blev av i varje fall!
När jag kom dit vid kvart över 8, var de tre till motionärer, men de var på väg ut...
Så jag var själv! Körde på bra på cykeln! Efter spinningen på ca 55 min körde jag plankan 3x1 min! ;-) Så stretch på det! 
Eftersom jag var sist, och gymmet stänger 21.30 fick jag gå runt och stänga alla fönster! Det var en hel del eftersom det har varit riktigt varmt idag! Passade på att posa framför spegeln och ta lite kort när jag ändå var själv där...
Helt plötsligt släcktes alla lampor ner och det var dags att lämna lokalen. Tog en sväng in på herrarnas för att stänga deras fönster, innan jag kunde lämna stället! Det märks att vi går mot mörkare tider nu...
Nu väntar dusch och sen soffan!
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar