torsdag 29 augusti 2013

Oj vad mörkret kom fort...

Nu är det bäcksvart ute! För en kvart sen kom jag in från min löprunda, då hade det börjat skymma, men oj vad snabbt mörkret kom! Hur ska man planera om löpträningen nu? För det kommer bli mörkt tidigare och tidigare, och jag springer helst inte i mörkret.. 
Tål att tänkas på...
Idag gick jag ut på en lugn och behaglig löprunda för att hitta mitt "flow". Försökte springa avslappnat! Kände av gårdagens friskispass som var Medel Styrka. Lite stum i låren, men det gick bra ändå! 
Vi hade besök av vår naprapat på jobbet idag, fick en behaglig massage och så knäckte hon ut ländryggen - mycket skönt! Kändes lite i axlarna när jag sprang att jag var lite spänd i axlarna, kändes som träningsvärk efter knådningen.. ;-)
Jag sprang samma varv som sist på nästan 11 km! Måste in i duschen och värma mig nu för vad frusen man blir när man kommer in som en blöt fläck, stretchar lite och sätter sig en stund! 
Sen väntar min skönhetssömn! 
Kram till er alla! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar