fredag 23 augusti 2013

Skam den som ger sig!!

För första gången sen innan barnen väger jag nu under 76 kg! Ställde mig på vågen idag och den visade 75,4 kg! En viktminskning på 15,6 kg på 6 månader! ;-) Nu hoppas jag platån är ett minne blott och att jag fortsätter gå neråt! Jag har 20 dagar kvar för att gå ner 2,4 kg till 73 kg och nå delmål 3 och bli ägare av ett par nya Diadora löparskor!
Den Pernilla som i februari vägde dryga 91 kg, henne säger vi Hejdå till för gott hoppas vi! Nu har vi ju i varje fall framgångsreceptet på hur man gör! Det finns inga genvägar! Ät riktig mat & motionera mera! Tänk långsiktigt! Beröm dig själv för varje delmål du når och när det känns som inget händer, se tillbaka på vad som hänt! Använd inte bara vågen, mät med måttbandet! 
Nu väntar frukostgröten och en kopp kaffe! 
Ha en mysig fredag! 
K❤R❤A❤M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar