måndag 12 augusti 2013

Spontanträning + planerad träning...

Som jag skrev i mitt förra inlägg, så var mina planer att åka till gymmet och köra styrka.
Men när jag satt en stund efter middagen, gick jag in på Facebook på mobilen och ser att en av våra nya ledare på Friskis, ska köra hennes medelpass kl 19. Klockan var kvart i, så jag hoppade i träningskläderna och cyklade iväg. Det var en timmes medelpass, svettigt, roligt och fartfyllt! Det blev ju väldigt spontant för mig!
Efter passet cyklade jag bort till gymmet och körde igenom styrkepasset! Mycket svettigt även här!
 
Dock fick jag hoppa över helkroppsövningen där jag tar mig upp i stående från liggande med Hantel. Jag fick ont i högra knät! :( Det verkar som jag vrider det när jag ska ta mig upp. Jag försökte flera gånger, men gav upp! Har inte lust att bli skadad nu! Det kan ju vara ett trötthetssymptom att jag inte orkade efter medelpasset innan... 
Hur som haver, så kommer jag säkerligen få en härlig träningsvärk! Känner redan av rumpan! ;-)
Nu ska jag softa lite innan sängen kallar!
Sköt om er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar