tisdag 27 augusti 2013

Nya träningskläder...

I lördags inhandlade jag nya träningskläder som behövs nu när hösten är på väg med lite kyligare temperaturer! Svårt att tro när vi har sådana fantastiska sensommardagar, men snart slår det om och då behövs det mer och varmare kläder!
Det som var så roligt är när man kan gå ner i storleken, och få mer valmöjligheter än innan! Jag fick köpa storlek M, som passade perfekt! Mina gamla kläder i samma märke har storlek XL. Jag tänkte leta fram ett kort från Bosön på mig i träningskläder och jämföra mot nu! 
Då (23/2-13) XL:
Nu (27/8-13) M:
Jag blev själv chockad över hur mycket som faktiskt hänt! Men mest chockad blev jag nog när jag såg hur stor jag faktiskt var i februari. Jag är oerhört tacksam att jag tog tag i detta och sökte till I feel Great! Vilket fantastiskt halvår det har varit! Jag är stolt över vad jag åstadkommit! Även om jag inte kommer lyckas att nå delmål 3, så är jag ändå en vinnare! Jag har fått en sund inställning till mat och träning och mår så mycket bättre! 
I FEEL GREAT!! 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar