måndag 26 augusti 2013

Måndag & utvilad!

Inatt sov jag som en prinsessa och då menar jag inte Prinsessan på ärtan! Efter några nätter med urusel sömn, förmodligen pga fullmånen, så sov jag hela natten tills klockan ringde! Så skönt!
Sen var hela dagen på jobbet riktigt kul!
Jag passade på att jobba över lite, då jag flexade en dag i förra veckan när W hade 3-årskontroll på BVC. Maken var ändå hemma med barnen, eftersom deras förskola var stängd idag! 
Direkt efter jobbet åkte jag till gymmet och körde ett styrkepass! Svettigt som alltid, men jag känner att det är dags att förändra lite.. Lite mer styrkeövningar för överkroppen ska nog in! ;-)
Hemma igen hos mina prinsar var det middag och mys i soffan! 
Vi myser nu framför Idol och jag känner mig härligt trött i både kropp och knopp! 
En härlig vecka väntar! 
Kram på er alla! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar